Šį šeštadienį dalyvavome pasaulinėje lyderystės konferencijoje. Klausėmės daug įkvepiančių pranešimų apie derybas, nesėkmių priėmimą, socialų verslą ir kt. Ačiū organizatoriams!
1 Comment
Paklauskite vaikų, koks jausmas grįžti į mokyklą po rudens atostogų. Ką vaikai įprastai atsako? Daugelis grįžimą į mokyklą apibūdina, kaip grįžti prie to, kas „sunku“ ir „nelinksma“. Ar „sunku“ ir „linksma“ yra nesuderinami dalykai? Vis dėlto, panašu, kad suderinami. Reed Larson, Ilinojaus universiteto profesorius, viename iš savo atliktų tyrimų rodo, jog užklasinė veikla / programos jaunimui yra vienas iš patikimiausių būdų padėti vaikams „nepamesti“ motyvacijos atliekant tai, kas yra „sunku“ ir iš ko galima išmokti. Su programos „Jump“ dalyviais, 15-17 metų paaugliais kartą per mėnesį savanoriaujame „Senjorų socialinės globos namuose“. Žmonės, kuriuos aplankome yra arba vieniši arba sunkiai sergantys - atvykstame praleisti laiko kartu, pasidalinti žmogišku artumu.
Labiausiai stebina paauglių reakcijos po kiekvieno apsilankymo: „buvo faina“, „atvykime dažniau“, „koks įdomus žmogus“ ir pan. Matyt, iniciatyvos už mokyklos ribų, atliepiančios aiškias socialines problemas gali būti kažkas „sunkaus“ ir „linksma“ vienu metu. |